Deja Vu - Shila Amzah


Assalamualaikum kawan-kawan, Cik Pari-Pari tak ada apa yg nak di kongsikan sehari dua ni, bukan apa..otak jadi tepu sekejap bila dah terlalu banyak sangat benda yang nak disumbat dalam memori ni.
Tambah-tambah pulak dengan cuaca setiap hari yang ala sendu gitu...kena pulak air-cond dalam opis cik Pari-Pari ni menambahkan lagi tahap kebekuan... Oleh kerana otak tengah beku jom kita layan lagu Shila Amzah ni.. Deja Vu..cik Pari-Pari suka benar dengan bait-bait lirik lagu ni.. Jom kita..;)


Lirik:
Aku Bukan Lemah Tanpa Cinta
Hanya Tidak Mampu Sendiri Tanpanya
Biarkan Aku Menangis Kerna Cinta

Dia Hadir Mengubatkan Rindu
Mengajarkan Aku Erti Cinta
Namun Semua Tidak Seindah Ku Sangka

Chorus :
Dialah  Yang Aku Inginkan
Dia Cinta Yang Ku dambakan
Namum Semua Hanya Tinggal Mimpi
Terpisahnya Cinta 


Aku Harus Melupakannya
Aku Harus Memadam Rasa
Namun Hati Tidak Pernah Mampu
Melepas Kau Pergi
Dialah Yang Aku Inginkan
Dia Cinta Yang Ku dambakan 
Namun Semua Hanya Tinggal Mimpi

Setelah Sedar Dari Mimpi
Harus Ku Terus Hidup Tanpamu
Kini Ku Pasrah Segalanya
Tentang Cinta