Antara forum question, assignment & exam

Disember 2010, bulan pecah kepala otak!..nape aku kata mcm tu sbb dlm bulan ni mcm2 hal aku nak settle hinggalah membawa ke next year 1st month..actually aku sedang dalam situasi huru hara sbb dlm aku dok perah otak & kejar dateline assignment boleh pulak satu AF (Academic Fasilitator) aku ni bagi punya la bnyk forum question tuk dijawab..dah assignment dia aku tak siap.. ni kena tmbh lg ngan forum.. arrghhh! boleh demam aku mcm ni..
Subjek lain pun aku ada yg lom settle..rasanya aku baru hantar satu assignment.. tp ada lgi 5 assignment yg aku nak kena hantar.. pelikkan nape assignment aku bnyk? sbb utk satu subjek ada 2 assignment so kalau dh 3 subjek jd 6 assignment.. tp kalau +++ ngan forum question.. dah total 16 soalan. ok tak ? hahahah.. ok tak ok aku jgk yg kena buat.. nasib baikla exam tu next year early of the month.. kalau dlm bln ni jgk mau pengsan aku nak kejar semua subjek.. Anyway aku kena steady..because this is for my future! Bak org kata.. biar susah skrg tp senang kemudian hari..Caiyokk!!