Susahnya Nak Fahamkan!

Hmm.. lama jugak aku x menulis kat blog ni.. ape boleh buat, aku teramat la bz ngan keje2 kat opis yg makin bertimbun & jgk assignment study aku..huhuhu..
Ok la kali ni aku nak cite psl mcm mana susahnya nak fahamkan org dalam membuat biz tanpa sample ni.. nama je skrg kita nak berbiz menggunakan online service atau melalui blog2 dan sebagainya.. cite ye mcm  ni, aku ada la promote some produk kat opis aku secara email kat officemate..firstly aku ingat dia org ni ok la bila aku forward katalog produk ni.. tapi alih2 diaorang boleh ckp "tak de sample ke?" kita org nak tgk sample." adusss...susah la jgak kalu nak wat biz online kalau asyik nak mintak sample.. sbb nama lagi jualan secara online mana ada sample..macam mana nak fahamkan dia org ni pasal "biz online" nih?.. Adoi..ada lagi 20 org mcm officemate aku ni mmg x jalan la biz online.. silap2 x niaga dah!