Novel Akhirnya Aku Kahwin!


Ok ni lagi satu novel aku nak share...sape penah baca novel CINTA TIGA SUKU? sape penah bace mesti baca novel tu mesti nak novel ni pulak, sbb novel ni dari penulis yg sama.. kalau novel cinta tiga suku korang boleh gelak sambil baca...aku pasti korang mesti akan gelak juga bila baca novel akhirnya aku kawin... aku x nafikan yg novel ni bukan setakat kelakar tp ada juga part2 yg sedih & romantik, aku suka baca novel ni sbb cara penulis dia selitkan karektor DD tu dengan lawak2 dan kenakalan watak DD.. mcm mana seorang yg periang, kelakar & ceria berdepan pulak ngan kesedihan dan kebencian org len..tapi lam masa yg sama dia merupakan seorang yg tabah..


Jadi nak tau ape jd ngan watak DD tu korang kenalah pi kedai cari & beli..aku gerenti korang x rugi membacanya... so selamat membaca!