Tentang Rasa - Astrid

Tentang Rasa..mesti korang semua penah dgr lagu ni..walaupun lagu ni dendangan penyanyi seberang tp pada aku kira ok gak la untuk jadi halwa telinga.. aku paling suka ngan lirik lagu ni, sikit2 tu ada la kena ngan diri aku..  Lagu ni nak ikutkan lirik dia tak de la panjang mana tp cari penyanyi ni repeat tang chorus dia tu ulang2 tp ngan cara yang berbeza, Jom kita layan lagu ni.

Aku tersesat
Menuju hatimu
Bei aku jalan yang indah
Izinkan ku lepas penatku
'Tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhirnya nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan 
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhirnya nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya