Bukan Tak Suka Cuma....


Hmm.. pagi tadi sedang aku menikmati breakfast aku ngan member office tiba2 aku dpt satu call drpd sesorang yg aku kenal tp x berapa kenal background dia.. aku kenal dia ni ms aku enter satu bowling tournament yg dianjurkan oleh satu website virtual yg dah lama aku join..Kalau nak ikut aku jumpa dia ni rasa baru 2 kali gitu, itupun masa event anjuran website ni la.. dia start contact or tegur2 aku kat website ni lepas event.. tp aku anggap tu biasa je sbb normal lah bila dah jumpa kengkawan baru kat event pasti akan tegur menegur.. Tapi aku tak de la fikirkan dia ada agenda lain...

Rupa2nya dia punya agenda tersendiri.. boleh dikatakan dia sering akan hantar PNC mail ke box aku kat website tu.. mula2 aku just reply biasa je tp sejak 2,3 bulan ni kekerapan dia PNC aku tu tinggi.. sampai satu tahap dia tnya aku pasal bab personal so aku dah mula rasa cuak & curiga.. nape dia ni melalut smpi tny personal matters..! after that siap invite aku gi dinner..lain mcm je dia nih..
 
So berbalik cite aku pg tadi.. dia call aku sbb nak invite aku kuar ngan dia gi tgk wayang.. alamak! Kuar ngan dia? Aduh pe reason kukuh yg aku nak bagi ni,so aku bagi tau dia yg aku ada kat office sbb aku ada keje kena settlekan.. huhuhuhu (sorry la ye terpaksa tipu u) actually bukan aku tak sudi tp mmg jenis aku kalau aku rasa something ngan org tu, aku akan rasa berat hati sket nak kuar.. ntah la nape,maybe instinct hati aku agak berat so mmg payah la..normally bila cam ni aku cuba elakkan.. bukan sbb dia x handsome atau sbgnya...tapi ntah la..susah nak explain... nape cuma yang pasti hati menidakkan kehadiran dia lebih drpd seorang kawan..yg menambahkan aku x sedap hati bila siap ckp nape x nak kenalkan parent aku kat dia.. alamak nape ngan dia nih? susah hati tul aku dibuatnya

Susah bila hati aku  x leh terima seseorang tu lebih dari seorang kawan.. apa yg aku harus buat, aku seringkali ada rasa "instinct" yg kuat kalau bab cam gini..kalau aku rasa x leh nak carrying on mmg aku akan elakkan.. Please what should i do!