Pening


Aku betul-betul pening hari ni.. pening sbb aku kelam kabut kena uruskan hal cabutan undi pemain tuk futsal wanita dalaman kat office aku..kebetulan pulak partner aku bercuti..Yang menjadikan lebih pening sikap staff yg mendaftar... dah tertulis dalam announcement pemain akan diundi kumpulan tp masih yang nak bermain ngan geng or group derang sendiri.. hai x reti2 bahasa agaknya derang ni.. cabut undi bermakna bermain secara adil & pro bukan main sbb kawan2..
Aku dah explain dah nape mesti undi..reason paling kukuh aku bagi sbb nak bagi kenal sesama sendiri staff yg keje dlm opis walaupun berlainan unit.. selama ni asyik dok ckp tak kenal la, bila masuk la?.. adoi! susah dibuatnya....hhuhuhu. sib baik skrg ni aku leh sabar..
Tapi pe2 pun mslh tuh dah settle bila kau discuss balik ngan incharge futsal lelaki .. so 3.30 - 4.30 ptg (18/06/2010) selesai sudah proses undian player & team futsal lelaki/wanita. Tggl tuk hari games pulak...