Malas...ye!

Arrghhh.. malas ye hari ni, dah la petang ni aku ada training futsal kat danau kota.. hmm makin dekat games makin aku malas nape ye.. nak2 plak bila aku ye ligamen peha injured sket, lg la malas tu menjadi2.. huhuhu.. pls.. ape aku nak wat ni ...


pelik jgak aku bila kali ni mcm malas sket drpd sblm2 ni..maybe sbb smpi masanya tuk aku bersara or stop drpd aktif sgt kot.. ye la dr lepas sekolah smpi skrg aku masih lg aktif..dengan memacam xtvt...tp kalau aku stop ape yg aku nak wat.. dah la aku jenis x reti dok diam..hmmm ape ye?


Tapi boleh jadi aku perlukan rehat yang cukup.. sbb dah beberapa bulan aku x ckp rehat.. mana nak fikirkan pasal parent aku especially abah yg masih belum ok sakitnya.. kat kampung, mana nak fikir2 hal rumah ngan adik n dah semestinya pasal keje.. tido pun lebih banyak x ckp daripada cukup tido.. balik keje tok sah cite.. biasanya cecah kul 9 baru sampai umah..tapi apapun hopefully perasaan malas ni x melarat2 la sampai masa game nanti kalau x masak aku kena bebel dek partner aku..huhuhuhu..!