Lalai!

Gara2 nak settle macam2 kat opis.. aku nyaris terseliuh lg kaki yang pernah terseliuh tahun lepas! Inilah orang kata kalau kita lalai dalam melangkah (bukan berangan2)..jaga langkah apabila berjalan, jgn kelam kabut semacam, jangan berlari mcm x cukup tanah tanpa sbb musabab..


Kejadian ni jd lepas rehat tadi masa aku sibuk2 dok uruskan pasal group futsal wanita nak training + peralatan yg x cukup sbb partner aku yg sepatutnya incharge futsal ni bercuti pulang ke kampung halaman nun jauh kat sarawak.. huhuhu, walaupun x terseliuh tp kesan terpelecok tu ttp terasa.. ingat balik umah jap lg nak panggil makcik urut kat blok sebelah dtg urut.. hehehe boleh tahan ke? insyaallah cik xxxx ni tahan lasak.. kalau tidak, de la ikut mcm2 xtvt sblm ni..

actually aku cuak gak aku takut terseliuh betul2x td sbb aku dah la ada 2 game yg aku masuk tuk sukan kementerian ni.. haru la kalau aku tak ada exspecially futsal sbb aku dikira org penting gak la.. (penting ke.. ?hehehhehe)..kalau takat ping pong aku x kisah lg sbb ada player sorang lg, so aku rasa sakit sengal2 la maybe sbb td aku x sapu minyak panas.. hopefully balik jap lg lepas aku rendam kaki dlm ais tuk rilek .. ok la.