Lesunya!


Kenapalah petang ni begitu lesu, nak kata aku tak makan tidak jugak atau mungkin aku rindukan seseorang..tapi betul ke aku rindukan seseorang? ntah aku sendiri tak pasti..betul atau tidak, tp apa yg pasti aku benar2 lesu hari ni..or maybe coz aku terlalu memikirkan pasal abah yg masih tak sihat kat kampung...

Ya bila sebut pasal abah, aku teringat hari ni mcm mana lah agaknya keadaan abah, sbb 2 mlm yg lepas aku telefon mie tny kabar abah. Kata mie ada la sikit perubahan sejak berubat ngan pakcik yahya (adik sepupu abah)..abah sakit gara2 hasad dengki manusia2 yang tak tahu takut akan akibat di akhirat..kenapa aku ckp mcm ni sbb kalau dah sanggup menggunakan ilmu sihir menyihir pada org lain bukan ke tak takut kesan diakhirat.!!...ntahlah ngan zaman penuh kemajuan ni masih lagi ada org yg mundur kebelakang
..maksud aku kebelakang dari segi pemikiran, dari segi keimanan diri, segi keyakinan diri dan juga ketentuan allah swt dalam menerima rezeki dan juga qadaq & qadar..

Ya Allah jauhkan lah aku dr kemunduran seperti ini walaupun hidup dan diri aku juga blom sempurna. Nauzubillahi min zaliq!