Jatuh Hati


Bagai tidak percaya.. biar betul? mcm x caya cik xxxx jatuh hati dengan seseorang! siapa jejaka itu? ntahlah aku sendiri x percaya dgn kata hati aku sbb selepas bertahun pintu hati aku tertutup tuk insan bernama lelaki.. mungkin pada kengakawan aku ini ia satu perkembangan yang baik. tapi kata hati aku sendiri belum pasti apatah jejaka tu pon x tahu (mcm mana tuh.. hehehehe)...
Bak kata dlm lirik2 lagu ni(petikan dr ost movie KLdrift 2), mungkin aku msh keliru.. tp bkn senang hati aku nak rasa tak tenteram tau bila berdepan ngan org yg aku suka..ntah la, mslh jgak tuh.. buat org aku tertarik n jatuh hati tu.. moga2 kamu akan sedari kehadiran aku sbb hingga saat ini kau msh tidak sedar kehadiran aku w/pun selalu aku berdepan ngan kamu.. (maybe aku tak msk kategori idaman kot)...tapi aku mmg sudah jatuh hati.. dengan siapa.. biar ianya rahsia.


Oh....
Dari mula ku keliru
Dari mula ku tertarik dengan mu
Dari mula ku terasa gelisah
Ku tidak tahu apakah semuanya itu

Bilaku bersamamu
Terasa ketenangan di dalam jiwaku
Sering kali ku merindui mu
Setiap kali kau berjauhan dari sisi ku

Mengapa ku cemas
Terasa begitu lemas
Mindaku dipenuhi bayangan wajahmu
Mengapa ku cemas
Terasa begitu lemas
Ku perlu (perlu) tahu adakah kau pun begitu

Oh... Apakah Semuanya Itu
Tanpamu di sisiku... yeah
Terasa kekosongan di dalam hidupku
Sering kali bayanganmu mengganggu
Setiap kali ku dengar gema suaramu

Mengapa ku cemas
Terasa begitu lemas
Bukalah hatimu pada ku
Mengapa ku cemas
Terasa begitu lemas
Luahkan rasamu yang terbuku

Kekala ku rasa
Bagai kau menghayatiku
Kekala ku rasa macam lu tak hirau jemu
Ku sedar namun
ku sentiasa harus tabah
Walauku tetap cinta ku harus terus gagah

Oh selalunya tak begini
Gua pikir beribu kali sebelum nak ada bini (aku tukar jd laki)
Oh kalo tidak kau siapa lagi
Ku mencari masih kau di hati ini


Ohh... Yeah..