Macam2 hal...

Akhirnya.. setelah dekat 3 minggu aku x sempat nak update apa2 kat blog ni.. rasa mmg rindu nak menulis sesangat tp tu dek sbb kekangan masa menjadikan aku x sempat menjenguk blog aku.. bnyk hal sebenarnya  nape aku x smpt nak update blog..semuanya sbb bz first last 2 week bz ngan training sukan then selesai sukan msk keje, bnyk la back-log dok tgg.. and then start on last week beban keje aku bertambah sket disebabkan aku kena wat keje member aku yg cuti bersalin...

Sebenarnya ada beberapa hal yg berlaku dr last week.. friday last week team futsal aku ada friendly match ngan team kementerian pelancongan kat court futsal segambut.. yg best bila gi sana rupe2 ye team tu bwh jagaan member VF aku..(hola.. Kapak keris). Friendly match ni saja sesuka je sbb dak kem.pelancongan ni nak wat preparation tuk gi friendly match ngan kem.pelancongan thailand hujung bln ni.. apa pun team aku menang 3-2 w/pun team KK main tarik baju.. ok la psl futsal.. 

ni nak cite psl lg psl mamat yg ku cite kat last entry sblm.. yg aku x berape bekenan tuh kali ni dia mmg tul2 wat aku tension.. sbb dia asyik dok call desak aku kuar ngan dia gi tgk wayang.. dah mcm2 alasan yg aku bg tp x jgk paham2. Mlm sabtu lepas mamat ni betul 2 kasi aku tensi..dah la call ajak kuar dlm kul 9 lebih, ajak gi tgk wayang..bila aku ckp dah lewat..dia siap ckp "x pe nanti saya gi ambik awak kat umah, lgpun sok kan hr minggu pe salah ye balik lewat sket.." Hallo! aku bukan cam tu gaya ye sesuka hati nak balik lewat.. No way, aku x akan izinkan ko dtg umah aku.. mmg aku x nafikan bkn aku x biasa balik lewat mlm tp aku kuar n balik ngan kengkawan yg family aku dah kenal n biasa. 


Yg aku geram ngan mamat ni dia desak2..cam org dah desprade sgt nak kwn ngan pompuan.. mmg dia mcm marah gak bila aku bo layan.. suka hati aku la lg pun aku x berapa bekenan kat ko.. bkn sbb rupa or usia tp hati aku mmg dr awal mmg x berapa nak rapat ngan ko..hopefully dia ni paham yg aku x suka ngan dia.. dia cuma boleh jd kenalan aku tp bkn lebih daripada seorang kenalan.. x bermakna aku x suka aku benci tidak.. tp aku x leh paksa diri aku jd org lain.