Secret Admire


Kali ni aku nak cite psl sorang mamat yg aku kira "secret admire "aku..nape aku suka kat dia aku x pasti tp yg aku tau aku suka kat dia..aku kenal mamat ni dlm tahun ni, sblm ni aku x pernah nampak dia dekat2 opis aku..First aku jumpa mamat ni ms tu gaya dia mmg x semengah org kate..tp aku dah alert ada something intresting 'bout him.. and one more things, mamat ni mcm penah aku lihat somewhere but i'cant remember where..! 

One day.. mamat ni change dia ye style, pe lagi baru le terserlah gaya dia yg "smart & casual.". yg best ye tu, "one's he change his style & dressing" ramai la plak awek2 yg bukak mata kat dia..ada yg kata handsome la, smart la, baik la.. bla..bla..bla...ok la tu kan dah ada ramai peminat.. Pada aku dia bukan la dlm kategori handsome tp dia ada karisma tersendiri.. dr segi bercakap mmg dia soft spoken..dr segi perbualan kira best specially bila dia gelak..paling aku suka bila dia senyum and the important thing is his shining eyes.. kalau pompuan tenung mmg leh cair la, kiranya dia ni termasuk golongan romantic person (yoyo or je aku descripe diri org!)..Tp ada member aku kata dia sombong sbb dia pyh nak senyum & serius pd org yg dia x kenal..huhuhuu but not with me..

Actually aku admire ngan dia hny sorang je yg tau..minah ni kiranya skrg cam buddy aku yg paling best..coz dia ni lurus org ye tp kepala otak dia gila2, funny and person yg selalu kena usik ngan aku..hehehe, alhamdulillah rahsia aku tersimpan dlm tangan dia lagi.. tp kalu dia kasi bocor mmg kena ngan aku ler.. back to my story 'bout secret admire aku.. Aku tkt cuma dpt sembang ngan dia time keje n masa kat FB itu pun jenjarang sbb dia jrg online almaklum org ada 2 akaun..actually aku ni jenis yg susah nak mulakan langkah tuk lebih rapat sbb satu je kelemahan aku.. Aku jenis merendah diri (siapa la aku nih).. mmg dr dulu lg aku ssh nak mulakan langkah ngan seseorang. Pernah ada sorang brother yg aku jumpa kat satu tmpt kursus..dia sesaje je tengok tpk tgn aku then dia ckp aku ni suka merendah diri..bila jumpa one yg aku suka aku mula ckp bab kekurangan dlm diri.. so this is the proof..

Nak2 pulak aku tau dia ye education compare ngan aku agak jauh, pastu job kira best then yg paling aku lg rasa rendah diri.. bila aku tau dia ni dr family yg org senang (cam no tuh...!) mmg kalu bole aku nak je dia tau pe perasaan aku skrg.. pe yg aku leh buat takat ni..aku cuba2 berinteraksi ngan dia melalui alam maya.. maybe respon agak slow tp takat ni dah ada sket kemajuan..cuma aku takut dikata PSS (Perasan Syok Sendiri.. hehehehe!), tp salah ke aku suka kat dia? salah ke aku admire kat dia?..uhuhuhuhu
To my Mr.secret admire.. hopefully u not miss understanding 'bout my heart n feeling for u, maybe i cannot be closer with u but atleast just admire u it's more enough for me..but who know my luck in future...!