Selesai sudah

Hari ni hari ke-5 bulan Julai.. hari isnin plak tuh, hari blur for first day in a week..hehehe, okla hari ni aku start keje ngan bnyk benda nak difikirkan slps kesibukan ngan preparation training tuk sukan kementerian yang baru selesai semalam (04 Julai) kat Bangi. First thing aku dah mula terasa aura kepenatan slps segala sesi training yang berlaku dlm 2-3 mgg lepas. aku terasa badan aku n segala urat saraf aku betul2 sakit n lesu.. mlm semalam la paling terasa bila umi aku call dr kampung aku mcm org mamai jawab call tu..x tau la ape yang umi aku fikir..n aku sendiri pun x ingat ape yg aku sembang ngan umi huhuhu (sorry umi!)
Cite pasal sakit urat.. aku teringat nak panggil makcik tukang urut yg slalu dtg kat office aku so otw nak gi keje td alang2 teringat aku trus sms dia then dia setuju nak dtg.. dlm kul 10.30 pg tadi makcik tu sampai pe lagi aku pun trus gi kat port kita org slalu lepak bila time nak urut.. mana lg kalau bkn bilik rehat makcik cleaner.. thanks makcik mah sbb kasi pinjam bilik rehat ye... bila dah ngurut ni biasa la kalau dah urat mmg bermasalah nak2 kalau dah masuk angin n dah lama x urut.. mcm kes aku, mmg aku dah lama x ngurut, bukan suka2 hati aku x nak ngurut tp kak KL ni bukan senang nak cari tukang urut yg betul serasi n pandai urut urat saraf..kebanyakkan pula yg banyak type cari makan je.. maksud aku urut lebih kurang atau cukup syarat je la..Aku nih plak jenis suka kalau urut kena urut betul2, biar kena ngan urat saraf yg sakit baru badan rasa sedap n segar.. kalau takat, picit2 manja, gosok2 biasa comfirm aku x mau.. kiranya biar sakit sket masa ngurut tu dr dok sakit kemudian.. huhuhu
Oleh sbb aku dah lama x urut pe lagi.. mmg sakit teramat2 la..nak2 bila makcik tu urut leh siap bagitau urat aku bengkak sbb masuk angin.. sbb tu badan aku mcm kembang..(kata dia la..) tp mmg sakit pun.. bila dia urut urat yg bengkak tu mmg aku rasa ringan sket badan aku specially tangan, bahu n labu betis...kalu x betis aku mcm bengkak besar..dah keras mcm batu... tapi Ya allah sakit ye sblm tu tuhan je yg tau.. terkial2 gak la aku tahan sakit ms makcik tu urut.. Anyway thanks makcik rose.. !
Note : Aku x serik nak panggil makcik rose urut badan aku sbb urut badan ni baik tuk kesihatan gak..kalau badan banyak angin boleh dtgkan penyakit.. !