Anor & Meow lagi..

Assalamualaikum semua.. ni mood tgh rajin nk keje tapi ttiba plak baru terperasan keje2 aku tgh under status "CURRENT" tuk sementara waktu (sementara je tau..bkn selama2nya!).. hmm spoil kejap mood rajin.. (ye la tu rajinnn).

Dan disebabkan aku rajin + keje tak ade, jadinya aku update sket blog ni dipagi yg indah nyaman beku ini (sbb aku sedang kebekuan gara2 opis aku sedang bertukar menjadi Frozen Fridge!)..apa la aku meraban ni.. ok balik pd kisah nak update.. mcm biasa aku nk update cite komik favourite aku skrg.. komik jawi Anor & Meow.. saba suka meh la kita layan komik ni..
Anor & meow : Salah Tempat

Oooo.. merajuk ngan Afi rupanya si meow ni tp tu la kan, tak pasal pulak kena tuduh ngan Anor nak curi ikan walhal meow tak tahupun.. hahahaha

Hah ni satu kisah lagi.. kali si Anor pulak.. ingat Afi ngan meow je yg selalu wat perangai pelik2, rupanya dia pun ada perangai pelik .. Meh kita tgk Anor..

Anor & Meow : Terkena sudahhhh!

aduiii. mcm2 kan? akhirnya kena jgk gi buat susu Afi kt dapur.. itulah niat tak baik kan mcm tu la jadinya...