Anor & Meow

Kalau komik sebelum ni, meow tunjuk perasaan bila Anor tak layan dia sampai tersepit celah kerusi rehat tu.. kali kisah meow & anak sedara Anor si Afi yang nak minta maaf dgn Acik Anor.. tapi dorang frust.. jom kita tgk muka ketat Afi & meow... :D

Anor & Meow : Mintak Maaf

Siankan Afi & Meow.. beriya2 nak mintak maaf sekali Anor tido dengan nyenyaknya.. hhihihi

Ok ni ada satu lagi.. kalau tadi Afi & meow cuba nak minta maaf tapi achik Anor tido... masih pasal tido tp kali ni mcm mana Afi terkantoi dengan achik Anor minta tolong meow tido dlm buai... hehehe...
Macam mana la ye agaknya Afi terkantoi...

Anor & Meow: Afi terkantoi
sian Afi, konon ingat dah bijak rupanya terkantoi jugak.. 
Apa pun memang seronok dibuatnya aku membaca komik ni... I'm Fall in Love with this comic...sila like Facebook Stray Cats Lover