Pre Wedding & Akad Nikah Irma & Redza

Assalamualaikum blogger.. kali ni aku nak share video pre wedding &  akad nikah pelakon Irma Hasmie dgn pasangannya. Kenapa aku nak share video ni? bukan tak biasa tengok video pre wedding & akad nikah orang lain specially artis, tapi untuk kali ni aku rasa keunikan & keindahan serta keikhlasan dalam penyatuan dua insan ini, yang mana aku sendiri tak mampu nak gambarkan. Kalau mereka yang menjadi tulang belakang dalam menyiapkan video ini sendiri menyatakan perasaan sebak ketika menyaksikan majlis ini, apatah aku & orang lain yang telah menonton video ni..

Cantiknya Mereka Seindah Karya The Kliker  l  Wedding & Portrait Photograph
Seriously.. aku terasa sebak & syahdu melihat penyatuan dua hati antara Irma & Redza, dan bila aku tonton video pre wedding mereka yang menceritakan detik pertemuan kedua-dua juga dalam situasi yang mengagumi kebesaran allah swt.. Mari kita tonton dan kalian nilaikanlah sendiri..

Exlusive Pre Wedding Irma Hasmie & Redza Syah Azmeer Radzuan

Majlis Pernikahan Irma Hasmie & Redza Syah Azmeer Radzuan

Apapun seharusnya ianya dijadikan satu contoh dalam penyediaan video pre wedding kerana tanpa perlu adanya sentuhan @ adegan berpelukkan sebelum majlis ijab kabul pun ianya tetap berseri dan lebih ikhlas kerana apabila berlakunya penyatuan secara halal akan mengindahkan lagi suasana tu kan?

Apapun tahniah buat Irma Hasmie & Redza Syah, semoga perkahwinan kalian berdua terus diberkati dan bahagia untuk selamanya..Kredit juga harus diberikan kepada
The Kliker l Wedding & Portrait Photography dan juga Awan Studio