Penghujung Cintaku - Pasha ft. Adelia

Hai kawan-kawan bloggerku..kalau hari tu aku share lirik & video dari Akad Nikah Irma Hasmie tu..bertajuk "Jalan Cinta" nyanyian Sherina Munaf, hari ni aku nak share satu lg lagu dari video pre wedding beliau yg karya Awan studio iaitu dendangan Pasha ft. Adelia.. iaitu "Penghujung Cintaku". Sesuai sungguh kan lagu latar ni di muatkan dalam video pre wedding Irma tu.. apa pun good jobs utk Awan Studio. Jom kita like page Awan Studio.


Apapun mari kita layan lagu ni.. sungguh indah sekali untuk mereka-meraka yg akan menjadi pengantin, sedang di alam bertunang @ ada niat untuk akhiri zaman bujang..aku dedicated khas untuk kalian.. ;)


L: 
Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa in tak lagi sepi
Hati ini telah ada yang miliki

P: 
Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

* L:
Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu
Seumur hidupmu

**P:
Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu
Seumur hidupmu

Tiba diriku di penghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

repeat : **
           *
 Ku kan selalu di sisimu
Seumur hidupmu (Seumur hidupmu)
Seumur hidupmu (Seumur hidupmu)
Seumur hidupmu...